HTML

meno tura

2010.10.28. 08:18 teargas

Írhattam volna, hogy gyalog túra, vagy akármilyen más, de a menő jobban illik rá(m). Érveim is vannak, nem csak gyalogolok, inkább megyek, sokat. Szóval menő, mert menő. :-)

Már oly rég óta terveztem (sőt, éjjelente már egy jó ideje csak az erdőről álmodom), hogy belebetegszem ha nem robban ki velem a városból a lóerő. Megtörtént, végre elindulék...

Persze, szokásos töketlenségek, otthon marad a fotóápárát, ez idő alatt a meglátogat Centrum Miki :-(, nem vagyok ott, hát hagy értesítőt, miből vehetek neki ajándékot. Hogy csukódna reája Mező Jancsi gitártokja...

Aztán zsír a pálya, majd határ és röpke 670 kilométer után megérkezem Szovátára. Csilla, képzeld, spritzen, spritzen. Sz'al így vártak hegyeim, hajnal hasadtkor. Lásd a fotókon ITT.

Ma - 4 fokra ébredtem, hihetetlen de nem fázok. Ha nem "mondja az időjós, el sem, hiszem. http://vremea.ido.ro/Harghita.htm

És hétágra süt a nap. :D

Gigaölelés!

És tüntessetek a rádiónál és védjétek meg a jogállamot, én addig energiát gyűjtök és viszek nektek is!

 

Sz.

 

Szólj hozzá!

Címkék: erdély túra kirándulás

A bejegyzés trackback címe:

https://teargas.blog.hu/api/trackback/id/tr452404411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása